مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:452022-01-11اقتصادي

آسیب سیلاب به 524 واحد مسکونی مددجویان در فارس


در سیل هفته گذشته در استان فارس، 524 واحد مسکن مددجویان از 10 تا 100 درصد دچار آسیب شد.

- ، محمد بذرافشان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در اثر این سیل 86 واحد مسکن خانواده های تحت حمایت از 70 تا 100 درصد آسیب دید و به 142 واحد نیز بین 40 تا 70 درصد خسارت وارد شد.

وی افزود: 296 واحد مسکن مددجویان استان بین 10 تا 40 درصد خسارت دید که تعمیرات و بازسازی این واحدها با همکاری وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به خسارت سیل به لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت، اظهار کرد: براساس برآوردهای اولیه حدود 700 قلم از لوازم ضروری زندگی مددجویان شامل یخچال، کولر، آبگرمکن، اجاق گاز و ماشین لباسشویی مددجویان دچار آسیب شده که با کمک خیران و مردم نیکوکار، تامین این اقلام برای خانواده های نیازمند پیگیری می شود.

بذرافشان با بیان اینکه اسکان اضطراری تمام مددجویان سیل زده انجام شده است، اضافه کرد: با همکاری هلال احمر به تعداد مورد نیاز چادر برای اسکان در اختیار این خانواده ها قرار گرفته است.

وی از توزیع پتو و لوازم گرمایشی برای مددجویان سیل زده خبر داد و گفت: همچنین بسته های معیشتی و اقلام خوراکی در سریع ترین زمان ممکن به این خانواده ها ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب سیلاب به 524 واحد مسکونی مددجویان در فارس

آسیب سیلاب به 524 واحد مسکونی مددجویان در فارس