مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:502022-01-11اقتصادي

مقابله با گرانی و پایش مستمر بازار در اولویت است


با هدف تامین نیازهای اساسی مردم مقابله با گرانی ها و پایش مستمر بازار در اولویت است و همه دستگاهها باید با احساس مسئولیت به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان تفتان گفت: با هدف تامین نیازهای اساسی مردم مقابله با گرانی ها و پایش مستمر بازار در اولویت است و همه دستگاهها باید با احساس مسئولیت به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

جمشید هاشمزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: از مدیران دستگاههای دست اندرکار خواسته شده که کنترل و پایش بازار و پیگیری نیازهای اساسی مردم را تا حصول نتیجه جدی بگیرند.

فضل الله کردی مدیر جهاد کشاورزی و دبیر ستاد تنظیم بازار تفتان نیز بیان کرد: با عنایت به واگذاری مسئولیت تأمین، توزیع و نظارت بر روند عرضه 25 قلم کالای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، نشست اعضای کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون نظارت در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفتان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کردی با اعلام آمادگی کامل پرسنل و امکانات مدیریت جهاد کشاورزی و ادارت تابعه وزارت جهاد در شهرستان تفتان جهت تأمین، توزیع و نظارت بر روند توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان گزارشی از میزان تولید سالانه گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی میوه، صیفی جات و سایر محصولات کشاورزی تولیدی شهرستان ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با گرانی و پایش مستمر بازار در اولویت است

مقابله با گرانی و پایش مستمر بازار در اولویت است