مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:002022-01-11سياسي

انجام گشت های هوایی با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز سپاه


جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انجام گشت های هوایی با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش محمد رسول الله(ص) خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انجام گشت های هوایی با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش محمد رسول الله(ص) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار احمد شفایی ضمن تشکر و قدردانی از تمام مردم بزرگوار و نجیب سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه رزمایش محمد رسول الله(ص) به جهت همراهی و مساعدتی که در برقراری هرچه بهتر این رزمایش داشتند، بیان کرد: طی دو روز گذشته عمده اقداماتی که توسط یگان های شرکت کننده در رزمایش انجام شد استقرار کامل یگان های شرکت کننده در دو عملیات انتقال و استقرار در منطقه بود، همچنین برنامه سینِ مصوب یگانهای عمل کننده در این دو روز با قوت توسط تمامی رده ها پیگیری شد.

وی افزود: پایش اطلاعاتی که در منطقه رزمایش از قبل دنبال کرده ایم در این بازه زمانی با بهره مندی از همه ظرفیت هایی که در اختیار داشتیم، تقویت شد.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گشت های هوایی در منطقه رزمایش پیوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام گشت های هوایی با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز سپاه

انجام گشت های هوایی با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز سپاه