مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:002022-01-11سياسي

مجوز شورای پنجم شهر تهران به تخلف بزرگ ساخت و ساز


عضو شورای شهر تهران با اشاره به تخلف بزرگ ساخت و ساز طی شورای پنجم در منطقه 20 گفت: شهرداری در شورای پنجم که دم از مبارزه با فساد زد، پایان کار برای این تخلف و ساخت و ساز غیرمجاز داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره ارائه تسهیلات در زمینه طرح ترافیک به برخی از اقشار مانند خبرنگاران، پرستاران و پزشکان گفت: بسیاری از افراد نیاز به ترددهای ضروری دارند و پیشنهاد می کنم دوستان مساعدت های لازم را در این زمینه به عمل آورند تا برای سال آینده این اقشار مشکلی در زمینه طرح ترافیک نداشته باشند.

وی در ادامه به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در مدیریت شهری سابق اشاره کرد و گفت: تخلف بزرگی در منطقه 20 صورت گرفته و ساختمانی بیش از ارتفاع مجاز ساخت و ساز داشته است.

اهالی محل می گویند که آقای فلانی لابی کرده و متأسفانه اتفاق بدتر اینکه شهرداری در شورای پنجم که دم از مبارزه با فساد زد، پایان کار برای این تخلف و ساخت و ساز غیرمجاز داده است.

وی گفت: همچنین در ضلع غربی پارک شهر ساختمان یک طبقه اتاق های غیرمجاز بر روی آن ساخته شده که این را هم بعید می دانم دارای مجوز باشد و خواستار رسیدگی به این موضوعات هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز شورای پنجم شهر تهران به تخلف بزرگ ساخت و ساز

مجوز شورای پنجم شهر تهران به تخلف بزرگ ساخت و ساز