مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:052022-01-11فرهنگي

مهدی مولایی مدیرعامل مؤسسه فهم شد


محمدرضا بهمنی رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در حکمی مهدی مولایی آرانی را به سمت مدیر عامل مؤسسه فهم منصوب کرد.

- مهدی مولایی آرانی پیش از این مدیر توسعه کسب و کارهای دیجیتال مؤسسه فهم (فرهنگ و هنر در محیط مجازی) بود.

این مدیر جوان در پی انتصاب اصغر امیرنیا به عنوان مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استعفای او از مدیر عاملی مؤسسه فهم، به این سمت منصوب شد.

متن حکم محمدرضا بهمنی رییس هیئت امنای مؤسسه فهم خطاب به مهدی مولایی آرانی به این شرح است: جناب آقای دکتر مهدی مولایی آرانی سلام علیکم با توجه به استعفای جناب آقای اصغر امیرنیا و به استناد بند الف ماده 18 اساسنامه موسسه فرهنگ و هنر در محیط مجازی و در پی مصوبه مورخه 1400/8/20 هیئت امنای موسسه، جنابعالی که به حمدلله از تعهد دانش و تجربه کافی در حوزه فعالیت های فضای مجازی برخوردار هستید به مدت 2 سال به عنوان مدیرعامل و رییس هیئت مدیره منصوب می شوید.

اهم اولویت های موسسه در این دوره به این شرح ابلاغ می شود: *پشتیبانی و تامین نیاز به بخش های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور فعال در تولید و نشر محتوا و خدمات فرهنگی، هنری و رسانه ای در فضای مجازی * کمک به اقدامات تحولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم در عرصه فضای مجازی *نیازشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی مولایی مدیرعامل مؤسسه فهم شد

مهدی مولایی مدیرعامل مؤسسه فهم شد