مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:102022-01-11سياسي

حل مشکل جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» گنبدکاووس


در جلسه ای بررسی مسائل و مشکلات «مسکن مهر» مقرر شد مشکل جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» در دو فاز برطرف شود.

- عبدالقدیر کریمی در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر شهرستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و استاندار گلستان مبنی بر توجه به رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران چهار واحد مسکونی برای این افراد احداث می شود.

وی تصریح کرد: با حضور و تشکیل جلسه با مدیران کل بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیرکل بازرسی استانداری گلستان قرار شد در قالب مسکن محرومان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین و اداره کل بنیاد مسکن در خصوص ساخت دو قطعه زمین به مساحت 400 متر مربع برای ساخت مسکن برای خانواده شهدای مدافع حرم و جانباز با همکاری انجمن خیرین مسکن ساز انجام شود.

* ظرف مدت 2 هفته عملیات اجرایی جمع آوری آب های سطحی مسکن مهر کاج آغاز شود فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: همچنین در این جلسه مسائل و مشکلات مسکن مهر کاج مورد بررسی قرار گرفته و مشکل جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب مسکن مهر کاج در دو فاز برطرف شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در فاز نخست بلوکی که مشکل آنها حادتر و جدی تر بوده در دستور کار قرار می گیرد و قرار است ظرف مدت دو هفته عملیات اجرایی جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» گنبدکاووس

حل مشکل جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» گنبدکاووس