مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:302022-01-11اقتصادي

اجرای 1480 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان بوشهری


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از انجام 148 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان تحت حمایت فاقد گاز خبر داد.

- ، محمد رضا میری در نشست هم اندیشی با مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: پنج هزار و 500 خانوار مددجو فاقد انشعاب گاز در استان شناسایی شده است که منازل آنها نیازمند لوله کشی گاز است.

وی در ادامه بیان کرد: هزار و 500 مورد از این تعداد در سال گذشته لوله کشی گاز انجام شده است و 1480 مورد دیگر از ابتدای سال در حال اجرا می باشد.

میری با بیان اینکه میانگین هر فقره لوله کشی گاز 10 میلیون تومان برآورد شده است گفت: پنج میلیون تومان از این مبلغ از سوی کمیته امداد به صورت بلا عوض پرداخت می شود و 5 میلیون تومان دیگر به صورت تسهیلات بدون بهره در اختیار خانوارها قرار می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح، بیشتر مددجویان روستایی هستند گفت:، امیدواریم تا پایان سال تمام خدمات پیش بینی شده لوله کشی گاز همه منازل مددجویان نیازمند به انجام برسد.

وی با بیان اینکه واگذاری انشعاب گاز از سوی شرکت گاز به مددجویان تحت حمایت رایگان است گفت: مددجویانی که تاکنون امتیاز دریافت انشعاب گاز را دریافت نکرده اند می توانند با دریافت معرفی نامه از کمیته امداد به شرکت گاز مراجعه نمایند تا در کم ترین زمان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1480 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان بوشهری

اجرای 1480 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان بوشهری