مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:402022-01-11اقتصادي

صدور 1767سندمالکیت برای موقوفات اصفهان/520 پرونده حقوقی باز است


معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای یک هزار و 767 موقوفه استان اصفهان سند مالکیت صادر شده است.

- با اشاره به عملکرد 9 ماهه معاونت امور ثبتی و حقوقی اوقاف استان اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشت که موظفی سال جاری در زمینه دریافت سند برای موقوفات استان اصفهان یک هزار و 800 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 767 سند مالکیت برای موقوفات استان اصفهان دریافت شده است، ابراز داشت: می توان گفت 95 درصد از مصوبه صدور اسناد برای موقوفات استان محقق شده است.

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همچنین با اشاره به بروز رسانی اجاره بهای بیش از 5 هزار رقبه در استان اصفهان افزود: این رابطه استیجاری بین اوقاف و مستأجران تمدید شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 520 پرونده حقوقی در مراکز دادگستری استان اصفهان در زمینه موقوفات در حال بررسی است، تصریح کرد: البته برخی از پرونده ها که اختلاف بین اوقاف و نهادهایی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سپاه، ورزش و جوانان و … بوده است در حال حل و فصل است.

حجت الاسلام توسلی افزود: همچنین در سال جاری 92 درصد از آرا قضایی در خصوص موقوفات به نفع وقف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 1767سندمالکیت برای موقوفات اصفهان/520 پرونده حقوقی باز است

صدور 1767سندمالکیت برای موقوفات اصفهان/520 پرونده حقوقی باز است