مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:552022-01-11سياسي

اسامی بانک ها و شرکت هایی که مسکن احتکار می کنند افشا شود


بانکها و برخی شرکتهای دولتی وظایف خود را رها کرده و به احتکار مسکن می پردازند، وزارت راه باید لیست واحدهای احتکار شده را از سوی بانکها و این شرکتها منتشر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 دی) مجلس شورای اسلامی بعد از قرائت گزارش کمیسیون عمران در خصوص میزان اجرای قانون جهش تولید مسکن اظهار داشت: امروز در حال بررسی قصه پر غصه مسکن هستیم، متاسفانه دولت قبل با گره زدن همه مسائل به خارج از کشور باعث عقب ماندگی کشور در اکثر حوزه ها به ویژه در خصوص مسکن شد، وزیر راه و شهرسازی گذشته ساخت مسکن را مزخرف می دانست و حتی در طول این دوره حتی یک واحد مسکونی برای مردم ساخته نشد.

وی افزود: امروز شاهد انباشت 10 میلیون نیاز مردم در حوزه مسکن هستیم، مجلس انقلابی در قانون جهش تولید مسکن، دولت را مکلف کرد تا سالیانه یک میلیون واحد مسکونی بسازد.

بنگاه های املاک بیداد می کنند، امروز بانکها و برخی شرکتهای دولتی وظایف خود را رها کرده و به احتکار مسکن می پردازند، وزارت راه و شهرسازی باید لیست واحدهای احتکار شده را از سوی بانکها و این شرکتها منتشر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی بانک ها و شرکت هایی که مسکن احتکار می کنند افشا شود

اسامی بانک ها و شرکت هایی که مسکن احتکار می کنند افشا شود