مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:052022-01-11اقتصادي

اقلام اساسی کشاورزی در همدان مورد رصد و پایش قرار می گیرند


معاون توسعه و بازرگانی و صنایع سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: بازرسی ها و کنترل از چند روز پیش در بازار شدت پیدا کرده و قطعاً اقلام اساسی کشاورزی مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت.

- حسین فضلی در گفتگو با، مطرح کرد: طبق دستور مقام عالی وزارت مبنی بر برگزاری جلسات قرارگاه امنیت غذایی تاکنون 9 جلسه امنیت غذایی و 16 جلسه کمیته های فرعی این قرارگاه در ستاد استان و 18 جلسه و کمیته های فرعی مربوط به آن در شهرستان ها در زیر بخش های مختلف دام، طیور، تولیدات گیاهی، بازرسی و نظارت بر بازار، در سطح استان انجام شده است.

وی در این خصوص گفت: با توجه به قانون انتزاع یک سری از وظایف از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی واگذار گردیده است و با انتقال بخشی از نیروهای بازرسی به این وزارتخانه، از زمان اعزام تاکنون حدود 300 بازدید از وضعیت بازار در سطح استان انجام شده است.

معاون توسعه و بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در خصوص اصلاح و کارآمد سازی نظام یارانه ای بخش کشاورزی نیز بیان کرد: از تاریخ دوم دی ماه سال جاری، تاکنون 15 جلسه نشست و هم اندیشی با بخش های مختلف تولیدی، تشکل ها، نظام صنفی، نظام مهندسی، سازمان نظام دامپزشکی، اصناف و بازاریان، فروشگاه های زنجیره ای تعاونی ها، تشکل ها، اتحادیه تعاون روستایی، صنایع تبدیلی و سایر بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام اساسی کشاورزی در همدان مورد رصد و پایش قرار می گیرند

اقلام اساسی کشاورزی در همدان مورد رصد و پایش قرار می گیرند