مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:102022-01-11پزشكي

آسیب های سوختگی و پیشگیری از سوختگی را جدی بگیریم


دکتر علی احمدآبادی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سوختگی و ترمیمی از دانشگاه ایران و عضو هیئت علمی و دانشیار گروه جراحی دانشگاه مشهد و در حال حاضر در دپارتمان سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشغول فعالیت هستند.

- دکتر علی احمدآبادی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سوختگی و ترمیمی از دانشگاه ایران و عضو هیئت علمی و دانشیار گروه جراحی دانشگاه مشهد و در حال حاضر در دپارتمان سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشغول فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام دکتر احمدآبادی، با توجه به گستردگی و پراکندگی بیماران سوختگی و همچنین نبود اطلاع رسانی مناسب در مورد پیشگیری و درمان سوختگی در این مصاحبه سعی شده است پاسخ بعضی سوالات در مورد سوختگی پوشش داده شود.

سالانه چند نفر در کشور ما دچار سوختگی می شوند؟ متاسفانه آمار دقیقی در کشور ما وجود ندارد، البته چند مطالعه ای انجام شده است و بر اساس آن ها پیش بینی می کنیم در ایران سالانه چیزی حدود 500-400 هزار نفر دچار سوختگی می شوند.

کشورها تقریبا در وضعیت متوسطی قرار دارد و میزان سوختگی در کشورهای اروپایی و آمریکایی شمالی به مراتب از ما کمتر است کشورهای دیگر وضعیت بدتری در مقایسه با ما دارند؛ ما تقریبا در وضعیت میانگین قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های سوختگی و پیشگیری از سوختگی را جدی بگیریم

آسیب های سوختگی و پیشگیری از سوختگی را جدی بگیریم