مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:152022-01-11ورزشي

روزهای آشفته نفتی های مسجدسلیمان!


تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی کند.

- باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از پایان لیگ بیستم، قصد داشت با انتخاب زودهنگام سرمربی، کار خود را برای حضور در لیگ بیست و یکم خیلی زودتر از تیم های مدعی آغاز کند؛ وعده ای که مدیرعامل سابق این باشگاه داد اما نه تنها خود او در این سمت نماند بلکه در مدت زمان مدیرعاملی او، مربیان دائما روی نیمکت نفت در آمد و رفت بودند و نفت مسجدسلیمان نه تنها فصل متفاوتی را شروع نکرد، بلکه با اقدامات دیرهنگام، تمرینات این تیم 20 روز مانده به شروع لیگ برتر آغاز شد.

آمدن کمالوند به نفت مسجدسلیمان از همان ابتدا با قهر و آشتی همراه بود و این نوید را می داد که این مربیباتوجه با سابقه اش در دیگر تیم ها، در نفت هم خیلی ماندگار نیست اما او با وعده های قشنگ آمد وو دل هواداران را خوش کرد تا شاید نفت فصل خوبی داشته باشد.

کمالوند این وعده را داده بود که نفت از هفته های سوم یا چهار لیگ کم کم وضعیت بهتری به خود می گیرد اما نه تنها این وعده هیچ وقت رنگ واقعیت به خود نگرفت، بلکه نفت با نتایجی ضعیف در پایان هفته چهاردهم، در رده پانزدهم قرار گرفته است.

بعد از بازی نفت آبادان در دربی خوزستان نیز یک حرکت از سوی هواداران نفت (درگیری لیدرها با برخی بازیکنان و کمالوند) لازم بود تا فراز کمالوند که به واسطه نتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای آشفته نفتی های مسجدسلیمان!

روزهای آشفته نفتی های مسجدسلیمان!