مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:302022-01-11ورزشي

قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ورزشی کشور


داوران چهارمحال و بختیاری چند مسابقه را در لیگ برتر و لیگ های دسته یک قضاوت می کنند که مهمترین آن ها را با هم مرور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد در 24 ساعت گذشته چند خبر از قضاوت داوران هم استانی در مسابقات کشوری منتشر شده است که مهمترین آن ها را با هم مرور می کنیم.

داوران چهارمحال و بختیاری رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور را در استان خراسان رضوی قضاوت خواهند کرد فیروز مبینی داور دوم و بهنام نبی پور داور سوم دیدار دو تیم راگا ری و فرش آرا از سری رقابت های هفته 17 لیگ برتر فوتسال کشور خواهند بود، این دیدار امروز سه شنبه 21 دی ماه از ساعت 16 در سالن طالقانی شهر مشهد برگزار می شود.

  قضاوت بانوی چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور  با دعوت فدراسیون، فرزانه فتاحی از استان مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری را قضاوت می کند.

  این دوره از مسابقات با حضور تیم های گروه E از جمله ترنم شهرکرد، کهکشان شیراز، نادره رمضانی بابل، آمادای همدان و طوبی زنجان از روز شنبه 25 لغایت 29 دی ماه در سالن ورزشی تختی شهرکرد برگزار می شود.

  فتاحی داور درجه یک والیبال، از سال 1384 قضاوت در مسابقات مختلف ورزشی رشته والیبال از جمله مسابقات دانشگاه های آزاد، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ورزشی کشور

قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ورزشی کشور