مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:402022-01-11اجتماعي

ساماندهی و ایمن سازی 60 کیلومتر از رودخانه های هرمزگان طی 2 سال گذشته


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان از ساماندهی و ایمن سازی بیش از 60 کیلومتر از رودخانه های هرمزگان از اعتبارات داخلی و ظرفیت های قانون بودجه طی 2 سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جمشید عیدانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان ظهر امروز در کمیته مدیریت بحران که با حضور کارشناس مدیریت بحران استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال حضور سامانه بارشی دیگری در هفته آینده، کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای هرمزگان تشکیل جلسه داد.

وی با اشاره به پایش سامانه ها توسط مرکز رصد شرکت، عنوان کرد: تقسیم کار برای مقابله و پاسخ سریع با بحران انجام شده است و اعضای تیم ها و سرتیم ها نیز مشخص شده اند و به مناطق تعیین شده اعزام می شوند تا در مواقع بحران احتمالی بتوانند به سرعت وارد عمل شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با بیان اینکه مجموعه آب منطقه ای هرمزگان تمام توان خود را برای مدیریت سیلاب احتمالی آینده به کار خواهد گرفت، ابراز داشت: از تمام ظرفیت های قانونی و تجهیزات برای ساماندهی رودخانه ها و ایمن سازی مراکز جمعیتی استفاده می شود.

عیدانی با بیان اینکه همکاری بین بخشی خوبی میان دستگاه های خدمات رسان و فرمانداری ها برقرار است، تصریح کرد: تیم های مستقر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و ایمن سازی 60 کیلومتر از رودخانه های هرمزگان طی 2 سال گذشته

ساماندهی و ایمن سازی 60 کیلومتر از رودخانه های هرمزگان طی 2 سال گذشته