مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:502022-01-11فرهنگي

آغاز ثبت نام بن اعتباری نمایشگاه مجازی کتاب از فردا


ثبت نام جهت دریافت بن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیأت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از فردا چهارشنبه بیست ودوم دی ماه 1400 آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام به توزیع بن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیأت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می کند.

از این رو اعضای هیأت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می توانند از فردا چهارشنبه بیست ودوم دی ماه 1400 برای دریافت بن خرید کتاب به آدرس ketab.

ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 250 هزار تومان است که از این مقدار 60 درصد، معادل 150 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و 40 درصد معادل 100 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیأت علمی 500 هزار تومان است که از این مقدار50 درصد معادل 250 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و 50 درصد معادل 250 هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بن اعتباری نمایشگاه مجازی کتاب از فردا

آغاز ثبت نام بن اعتباری نمایشگاه مجازی کتاب از فردا