مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:152022-01-11اقتصادي

راهکار افزایش سهم 5 درصدی فناوران در GDP/نقش دانش بنیان ها در توسعه بازار بیمه


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه در هر جایی که درها باز بود و محدودیت کمتر، شرکت های دانش بنیان توانمندی های خود را عرضه کردند، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه در هر جایی که درها باز بود و محدودیت کمتر، شرکت های دانش بنیان توانمندی های خود را عرضه کردند، گفت: فروش شرکت های دانش بنیان 200 هزار میلیارد تومان است که در افق 4 سال آینده باید سهم این شرکت ها از GDP به 5 درصد برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر علی وحدت در رویداد تبادل فناوری صنعت بیمه که امروز به صورت آنلاین در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، شروع فعالیت شرکت های دانش بنیان را مربوط به سال 89 و تصویب قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان دانست و افزود: بعد از گذشت 11 سال 6500 شرکت دانش بنیان در کشور پا گرفته و اکوسیستم نوآوری از این شرکت ها، استارت آپ ها و شتابدهنده ها و صندوق های تامین مالی در کشور را شکل داده اند.

وی با اشاره به اینکه تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان در دستور کار مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: کلیات این قانون به جز یک بند آن به تصویب رسیده است.

وحدت با اشاره به توانمندی های شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف، یادآور شد: این شرکت ها بیشتر در حوزه هایی توانمند شدند که درخواست بیشتری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار افزایش سهم 5 درصدی فناوران در GDP/نقش دانش بنیان ها در توسعه بازار بیمه

راهکار افزایش سهم 5 درصدی فناوران در GDP/نقش دانش بنیان ها در توسعه بازار بیمه