مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:252022-01-11اجتماعي

آخر هفته برفی و بارانی در انتظار چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس الگوهای هواشناسی یک سامانه بارشی از ساعات شب پنج شنبه از سمت کوهرنگ و مناطق شمالی وارد استان می‎شود و روز جمعه در تمامی مناطق شاهد وقوع بارش هستیم.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز در اثر فعالیت یک سامانه بارشی در برخی مناطق استان شاهد وقوع بارش بودیم که در منطقه کوهرنگ این بارش ها به صورت برف و در گردنه های کوهستانی استان، منطقه لردگان، بازفت و غرب اردل نیز بارش های ضعیفی ثبت شده است.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: این سامانه بارشی تا عصر امروز در سطح استان فعال است و به ویژه در مناطق اردل، کوهرنگ و غرب لردگان موجب وقوع بارش می شود، همچنین در سایر مناطق استان نیز احتمال بارش پراکنده تا عصر امروز وجود دارد.

وی ادامه داد: طی امروز در مناطق شمالی چهارمحال و بختیاری مانند شهرکرد بر سرعت وزش باد افزوده می شود، همچنین امشب و صبح فردا در مناطقی از استان که بارش وجود داشته، احتمال رخداد مه و کاهش دید وجود دارد.

نوروزی عنوان کرد: براساس الگوهای هواشناسی یک سامانه بارشی از ساعات شب پنج شنبه از سمت کوهرنگ و مناطق شمالی چهارمحال و بختیاری وارد استان می‎شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته برفی و بارانی در انتظار چهارمحال و بختیاری

آخر هفته برفی و بارانی در انتظار چهارمحال و بختیاری