مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:002022-01-11اقتصادي

تبدیل 12 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در محلات


مدیر توزیع برق شهرستان محلات از تبدیل 12 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در محلات با مبلغی بالغ بر 11 میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون خبرداد.

- جواد صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در محلات از تبدیل 12 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در محلات بامبلغی بالغ بر 11 میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون خبرداد و اظهار کرد: کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه، کاهش تلفات، امکان زیباسازی مبلمان شهری، کاهش میزان استفاده های غیر مجاز از مزایای عمده استفاده از کابل خود نگهدار است.

وی افزود: در راستای پروژه های جهادی طرح بهارستان توزیع برق شهرستان محلات با همکاری دهیاری ها، جابجایی پایه های در معبر و پایه های فرسوده و شبکه های برق را در 8 روستای شهرستان محلات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال اصلاح و بهینه سازی کرده است.

مدیر توزیع برق شهرستان محلات بیان داشت: نصب یک دستگاه اتو ترانس با ظرفیت 100 کیلوولت آمپر در منطقه خورهه، تبدیل 100 متر شبکه زمینی فرسوده در مرکز شهر و تبدیل آن به شبکه هوایی، تعویض 130 دستگاه چراغ پرمصرف و فرسوده 250 وات با چراغ LED وات 70 جهت بهبود روشنایی و صرفه جویی در مصرف انرژی را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 12 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در محلات

تبدیل 12 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در محلات