مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:202022-01-11سياسي

رونمایی از کتاب «بصیرت در مکتب حاج قاسم»


کتاب «بصیرت در مکتب حاج قاسم» نوشته سردار رحیم لیالی و دکتر جمال مشمایی دانشجوی دکتری پترولوژی دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها رونمایی شد.

- ایسنا/سمنان کتاب بصیرت در مکتب حاج قاسم نوشته سردار رحیم لیالی و دکتر جمال مشمایی دانشجوی دکتری پترولوژی دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها رونمایی شد.

سردار رحیم لیالی از نویسندگان کتاب بصیرت در مکتب حاج قاسم، در مراسمی که به همین مناسبت در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: این کتاب با رعایت پارامترهای پژوهشی ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی اعم از بعد، اخلاقی-رفتاری، فکری و اعتقادی، سیاسی و اجتماعی حاج قاسم و جبهه مقاومت را مورد بررسی و کنکاش قرار داده است.

نویسنده کتاب بصیرت در مکتب حاج قاسم، افزود: بصیرت در ارتباط با خلق، موجودی از حاج قاسم ساخته بود که یک فرزند شهید دو سه ساله وقتی هنگام نماز حاج قاسم به او شاخه گلی را تقدیم می کند، حاجی آن گل را در حین نماز از او می گیرد و جالب این است همسر شهید فرمود بچه دو سه ساله من تا به حال حاج قاسم را ندیده بود، بنابراین جوهره مکتب حاج قاسم بصیرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «بصیرت در مکتب حاج قاسم»

رونمایی از کتاب «بصیرت در مکتب حاج قاسم»