مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:252022-01-11سياسي

2 کارخانه تولیدی خراسان شمالی از تملک بانک ها خارج شدند


دبیر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی گفت: طی سال جاری مجموعاً 5 واحد تولیدی استان تحت تملک بانک ها بودند که با اقدامات شورای گفتگو 2 واحد به حالت عادی بازگشتند.

- ، سعید پورآبادی ظهر سه شنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات جلسات پیشین این شورا به صورت کلی اجرایی شده است.

دبیر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی با اشاره به ارزیابی این شورا در سطح ملی، گفت: خراسان شمالی در ارزیابی گذشته جایگاه مناسبی نداشت اما در آخرین ارزیابی با کسب نمره مطلوب به سطح شایستگی دست یافتیم.

وی افزود: دولت توجه ویژه به بهبود فضای کسب و کار، برنامه ریزی برای حل مشکلات معیشتی و تولیدی، نقش آفرینی در جهت تسهیل فرآیندهای اداری را بر عهده این شورا گذاشته است.

پورآبادی در ادامه با اشاره به مصوبات گذشته، گفت: طی سال جاری مجموعاً 5 واحد تولیدی استان تحت تملک بانک ها بودند که با اقدامات شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی 2 واحد به حالت عادی بازگشته و 3 واحد همچنان در دست اقدام است.

دبیر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نشست با مسئولان مرکز ملی فرش ایران، بیان کرد: اتاق بازرگانی 2 تولیدکننده را برای شرکت در نمایشگاه بین المللی معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کارخانه تولیدی خراسان شمالی از تملک بانک ها خارج شدند

2 کارخانه تولیدی خراسان شمالی از تملک بانک ها خارج شدند