مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:302022-01-11سياسي

انتخاب شهردار ابهر همچنان اندر خم یک کوچه


سکان هدایت شهرداری ابهر دوباره به سرپرست سپرده شد.

- بر اساس ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی کشور یکی وظایف شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار برای مدت چهار سال برای شهرهای محل خدمت است، موضوعی که در دور جدید خدمت شورای اسلامی در ابهر با چالش ها و حاشیه های فراوانی روبه رو بوده است.

شورای شهر ابهر همزمان با روی کار آمدن، امیر قهرمانیان را به عنوان سرپرست و امیرهوشنگ نوری آرا را به عنوان گزینه تصدی صندلی شهرداری ابهر معرفی کردند، گزینه ای که حاشیه های فراوانی را چه در درون شورا و چه در بین مردم ایجاد کرد که در نهایت به استعفای یکی از اعضای شورا و شهردار انتخابی انجامید.

اعضای شورای اسلامی شهر ابهر در ادامه روند انتخاب شهردار این شهر، رحمت یوسفلی شهردار سابق صایین قلعه را به عنوان گزینه منتخب خود به استانداری معرفی کردند که یوسفلی نیز پس از معطلی دو ماهه در نهایت انصراف خود را از این صندلی پرحاشیه اعلام و دوباره شورای اسلامی شهر ابهر را به مشکل انتخاب شهردار بازگرداند.

در ادامه انتخاب های سریالی این بار اعضای شورا مجید زارع پور را به عنوان گزینه پیشنهادی به استانداری معرفی کردند که پس از گذشت مدت زمان طولانی هنوز هم صلاحیت وی مورد تایید قرار نگرفته و در نهایت وی نیز رد صلاحیت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار ابهر همچنان اندر خم یک کوچه

انتخاب شهردار ابهر همچنان اندر خم یک کوچه