مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:302022-01-11سياسي

بازدید استاندار قم از طرح آب رسانی به روستاهای قمرود


استاندار قم در بازدید از روند اجرای طرح آب رسانی به روستاهای دهستان قمرود، بر لزوم اجرای هرچه زودتر این طرح تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، استاندار قم در بازدید از روند اجرای طرح آب رسانی به روستاهای دهستان قمرود، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در راستای انتقال آب جهت آب رسانی به مناطق کم آب استان، بر لزوم اجرای هرچه زودتر طرح آب رسانی به روستاهای قمرود تأکید کرد.

سید محمد تقی شاهچراغی همچنین آمادگی استانداری را برای پیگیری های لازم به منظور رفع مشکلات اعتباری این طرح اعلام کرد و از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خواست تا با محوریت استانداری روند تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه را پیگیری کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح آب رسانی به روستاهای دهستان قمرود پرداخت و یادآور شد: به منظور تأمین کمبود آب 18 روستای این بخش به ویژه در فصل گرم سال، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

وی 14 کیلومتر خط انتقال و احداث یک مخزن بتنی هزار مترمکعبی را از جمله بخش های این طرح آب رسانی اعلام و خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی مخزن و بیش از 7 کیلومتر از خط انتقال به پایان رسیده و مابقی پروژه نیز با رفع مشکلات در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار قم از طرح آب رسانی به روستاهای قمرود

بازدید استاندار قم از طرح آب رسانی به روستاهای قمرود