مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:452022-01-11ورزشي

ورزشکار تایبادی نایب قهرمان آسیایی رشته پاورلیفتینگ شد


رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: عبدالحق مصطفایی ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات ترکیه 2021 در وزن 105 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی آسیا شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: عبدالحق مصطفایی ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات ترکیه 2021 در وزن 105 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی آسیا شد.

یونس شیخ احمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این ورزشکار 43 ساله از تایباد توانست در مجموع با زدن 670 کیلوگرم وزنه پس از ورزشکار اماراتی بر سکوی نائب قهرمانی بایستد و نام ورزش ایران به ویژه تایباد را جهانی کند.

وی با اشاره به محرومیت ورزشکاران ایرانی از دریافت جایزه مسابقات بین المللی افزود: متاسفانه تحریم ها، ورزشکاران ایرانی را هم بی نصیب نگذاشته، جوایز نقدی مسابقات مبالغ بالایی است که پس از پایان مسابقات به حساب کارت اعتباری بین المللی(مستر کارت) ورزشکار واریز می شود، اما ورزشکاران ایرانی به دلیل وجود تحریم ها مجاز به باز کردن این کارت نیستند، در نهایت جوایز مسابقات بین المللی به آنها تعلق نمی گیرد.

شیخ احمدی اضافه کرد: ورزشکاران رشته بدنسازی بدون حمایت دولتی و تخصیص بودجه با هزینه شخصی عازم مسابقات می شوند، این قهرمان تایبادی برای اعزام به این سری مسابقات مبلغ 300 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار تایبادی نایب قهرمان آسیایی رشته پاورلیفتینگ شد

ورزشکار تایبادی نایب قهرمان آسیایی رشته پاورلیفتینگ شد