مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:452022-01-11سياسي

معاون دوم رییس پارلمان عراق: جلسه انتخاب هیئت رییسه کاملا قانونی بود


معاون دوم رییس پارلمان عراق تاکید کرد که جلسه انتخاب هیئت ریاست پارلمان قانونی بود و هیچ گونه نقض و تخلفی در آن صورت نگرفت.

- معاون دوم رییس پارلمان عراق: جلسه انتخاب هیئت رییسه "کاملا قانونی" بود معاون دوم رییس پارلمان عراق تاکید کرد که جلسه انتخاب هیئت ریاست پارلمان قانونی بود و هیچ گونه نقض و تخلفی در آن صورت نگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه شفق نیوز، شاخوان عبدالله، معاون دوم رییس پارلمان عراق از حزب دموکراتیک کردستان گفت: جلسه نخست پارلمان جدید بر اساس ماده 54 قانون اساسی عراق برگزار شد و در آن نمایندگان جدید سوگند یاد کردند.

کمیسیون انتخابات سه عضو قدیمی را برای اداره جلسه پارلمان انتخاب کرد.

وی افزود: محمود المشهدانی به دلیل عدم بی طرفی تغییر کرد چرا که وی نامزد ریاست پارلمان بود و نمی توانست جلسه را اداره کند برای همین خالد الدراجی مدیریت جلسه را برعهده گرفت و هیئت ریاست از طریق اقدامات قانونی مستحکم و با نظارت اداره حقوقی و مشاوران حقوقی انتخاب شد.

عبدالله گفت: تمام اقدامات مربوط به برگزاری جلسه انتخاب هیئت ریاست قانونی بود و ما به آرا و مواضع دیگران احترام می گذاریم اما همگان باید به قانون اساسی احترام گذاشته و اقدامات قانونی را قبول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دوم رییس پارلمان عراق: جلسه انتخاب هیئت رییسه کاملا قانونی بود

معاون دوم رییس پارلمان عراق: جلسه انتخاب هیئت رییسه کاملا قانونی بود