مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:152022-01-11سياسي

مطالبات مردم باید شنیده شود


مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) در تبلیغ شنیداری اثرگذار بود، گفت: مردم جامعه دوست دارند شنیده شوند تا اینکه بشنوند.

- ، حجت الاسلام مهدی طاهری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس تبلیغات شهرکرد، اظهار کرد: رسالت ما تبلیغی است که در رسالت دینی گاهی با افرادی مواجه خواهیم بود که به مسائل تبلیغی توجه نمی کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن، عنوان کرد: گاهی در امر تبلیغ دعوت عمومی وجود دارد که ناظر بر امور اجتماعی همچون امور خانواده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تکریم به بزرگان در دین اسلام وجود دارد، تصریح کرد: نوشتار، بیان و شنیدار از جمله ابزار تبلیغی است که ابزار شنیداری از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) در تبلیغ شنیداری اثرگذار بود، ادامه داد: مردم جامعه دوست دارند شنیده شوند تا اینکه بشنوند.

وی هم نشینی را از دیگر ابزار تبلیغی عنوان کرد و افزود: رهبر انقلاب طی فرمایشات اخیر خود به غیرت دینی و عقلانیت تاکید دارند.

حاج قاسم در مکتب امام (ره) رشد یافت مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، گفت: طی جریانات اثرگذار در 150 سال گذشته که مردم را به میدان آورده یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم باید شنیده شود

مطالبات مردم باید شنیده شود