مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:152022-01-11پزشكي

87 درصد خوزستانی ها، واکسن نزده محسوب می شوند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه فردی که سه دوز واکسن دریافت نکرده است، در برابر اُمیکرون مقاومت ندارد و در حال حاضر پوشش واکسیناسیون نوبت سوم در خوزستان 13 درصد است، - گفت: 87 درصد خوزستانی ها، واکسن نزده محسوب می شوند.

دکتر سید محمد علوی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (21 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به انطباق نداشتن گزارش های میدانی با خوداظهاری های بهداشتی اظهار کرد: گزارش شده که در پایانه های مسافربری یکی از شهرستان ها صددرصد از ماسک استفاده می شود در حالی که می دانیم حتی 20 درصد هم از ماسک استفاده نمی شود.

همچنین بر اساس بررسی های میدانی، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به 48 درصد هم نمی رسد در حالی که بر اساس گزارش های خوداظهاری 80 درصد ذکر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ما بر اساس داده ها فعالیت می کنیم و اگر داده ها واقعی نباشند، نمی توانیم کاری انجام دهیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به رکورد اُمیکرون در هفته گذشته در دنیا، تصریح کرد: در کل دنیا موارد ابتلا 48 درصد و موارد مرگ 2 درصد افزایش یافته است اما افزایش مرگ در برخی کشورها وحشتناک بوده است؛ هفته گذشته موارد مرگ در کانادا که یک کشور صنعتی و با داشتن زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 درصد خوزستانی ها، واکسن نزده محسوب می شوند

87 درصد خوزستانی ها، واکسن نزده محسوب می شوند