مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:352022-01-11سياسي

اعتبار دولتی به طرح های قرآنی استان قم اختصاص می یابد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اختصاص اعتبارات ویژه به طرح های قرآنی مؤسسات فرهنگی خبر داد و گفت: این اعتبار طرح محور است که در صورت تصویب طرح در کمیته مربوطه اعتباراتی از 10 تا 100 میلیون تومان به طرح های ویژه قرآنی تعلق می گیرد.

- شورای توسعه فعالیت های قرآنی استان قم به ریاست آیت الله سیدمحمد سعیدی و با حضور جمعی از مدیران و فعالان عرصه های قرآنی و فرهنگی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این نشست از اختصاص اعتبارات فرهنگی و قرآنی به استان قم خبر داد و گفت: این اعتبار طرح محور است و مؤسسات قرآنی می توانند طرح های خود را به اداره کل ارشاد اسلامی استان قم ارائه کنند و در صورت تصویب در کمیته مربوطه اعتبارات از 10 تا 100 میلیون تومانی به طرح های ویژه قرآنی تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده فرصت ارسال طرح باقی است، افزود: طرح های ارسالی باید از نظر اعتبارات و خروجی مشخص باشد و اولویت با طرح هایی است که زودتر ارسال شود.

همچنین در این نشست علی اصغر شعاعی معاون قران و عترت دانشگاه علوم و معارف به تشریح فعالیت های قرآنی در مساجد استان قم اشاره و اظهار کرد: تعداد مجالس قرآنی در مساجد استان قم در شأن استان نیست و باید با همکاری سایر نهادهای فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار دولتی به طرح های قرآنی استان قم اختصاص می یابد

اعتبار دولتی به طرح های قرآنی استان قم اختصاص می یابد