مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:402022-01-11سياسي

کارشناس تاریخ اسلام، مدیرعامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان شد


حشمت الله قنبری همدانی پژوهشگر تاریخ اسلام است.

- حشمت الله قنبری همدانی پژوهشگر تاریخ اسلام است.

رییس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی حشمت الله قنبری را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، پرویز فتاح، با صدور حکمی حشمت الله قنبری را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

گفتنی است حشمت الله قنبری همدانی پژوهشگر تاریخ اسلام، معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری و همچنین موسسه فرهنگی هنری مشعر و معاونت فرهنگی بنیاد مستضعفان را در کارنامه دارد.

بنا به این گزارش، متن حکم پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان خطاب به حشمت الله قنبری به شرح زیر است: نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت 2 سال به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب می نمایم.

با عنایت به اولویت و اهمیت مسائل فرهنگی و لزوم تحول بیش از پیش در بهره برداری از امکانات موجود گردشگری، در نظر است موسسه موزه ها از این تاریخ، ذیل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به فعالیت خود ادامه دهد؛ از این رو انتظار می رود با بهره گیری از تجارب درخشان در امر ساماندهی موزه ها و نیز بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس تاریخ اسلام، مدیرعامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان شد

کارشناس تاریخ اسلام، مدیرعامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان شد