مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:002022-01-11سياسي

محو فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان از نقشه های دشمنان است


امام جمعه بویین میاندشت محو فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان را از نقشه های دشمن دانست و گفت: از جنگ نرم دشمنان نباید غافل شد.

- ، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر سه شنبه در یادواره شهید ماشاالله ابراهیمی در آموزشگاه شهید ابراهیمی بویین میاندشت ضمن قدردانی از برگزار کنندگان یادواره این شهید والامقام، اظهار داشت: شهید ماشاالله ابراهیمی همانند حاج قاسم سلیمانی شور و حال ایثارگری داشت و امروز دوستان و هم رزمانش به نیکی یادش را گرامی می دارند.

وی؛ ترفند دشمن را محو فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان دانست و گفت: دشمن در تلاش است تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان ترویج داده نشود چون می داند این فرهنگ برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است و تمام سنگرها را فتح خواهد کرد.

از جنگ نرم دشمن نباید غافل شد امام جمعه بویین میاندشت گفت: تا مادامی که این دشمن غدار در جنگ نرم فرهنگی می تازد نباید از پای نشست.

اسکندری تأکید کرد: دانش آموزان ضمن تلاش در عرصه علم و دانش برای کسب معرفت و انسانیت باید حضرت فاطمه الزهرا (س) و شهدا را الگو خود قرار دهند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

دانش آموزان راه شهدا را ادامه دهند وی افزود: دانش آموزان با پژوهش و تحقیق در سیره و زندگی نامه شهدا ترویج دهنده راه آنان و فرهنگ ایثار و شهادت در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محو فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان از نقشه های دشمنان است

محو فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان از نقشه های دشمنان است