مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:002022-01-11سياسي

امام جمعه یزد: استفاده از روشهای نوین تنها راه توسعه کشاورزی است


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت مدیریت چالش های کم آبی در کشور، گفت: کشاورزی در کشور ما نیازمند تحول است زیرا سبک های قدیمی، دیگر جواب نمی دهد و کشاورزان باید از روشهای نوین استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی همواره ضرورت بسیاری از مسائل و اجرای برنامه های خود را برای مردم بیان می کرد تا آنها با بررسی و تحقیق، در مورد آن اقدام به باور برسند و به همین دلیل بود که بیشتر عملیات های او در کشورهای اسلامی موفق بود.

وی افزود: وقتی قلب انسان شفاف و خالی از غیرخدا باشد، کلام انسان اثرگذار خواهد بود و تنها قدرت خداست که می تواند انسان ها را به جایگاهی همچون جایگاه سردار سلیمانی برساند.

امام جمعه یزد با اشاره به این که سردار سلیمانی یک مکتب بود، عنوان کرد: همه ما در امور خود باید مسلک این شهید والامقام را الگو قرار دهیم.

روش های سنتی و قدیمی کشاورزی دیگر جوابگو نیست ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت کشاورزی که همه معیشت مردم به آن وابسته است، اظهار داشت: کشاورزی در کشور ما نیازمند تحول است زیرا سبک های قدیمی، دیگر جواب نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: استفاده از روشهای نوین تنها راه توسعه کشاورزی است

امام جمعه یزد: استفاده از روشهای نوین تنها راه توسعه کشاورزی است