مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:302022-01-11سياسي

23 تن گوشت قرمز در میان بانوان باردار و شیرده توزیع شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل از توزیع 23 تن گوشت قرمز در میان بانوان باردار و شیرده مناطق کم برخوردار خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل از توزیع 23 تن گوشت قرمز در میان بانوان باردار و شیرده مناطق کم برخوردار خبر داد.

مهدی افتخاری 21 دی در حاشیه مراسم مرحله هشتم رزمایش همدلی و احسان که در مسجد دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله هشتم رزمایش همدلی و احسان اختصاص یافته به توزیع بسته های پروتینی به بانوان شیرده و باردار در مناطق کم برخوردار استان که قبلا شناسایی شده اند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این مرحله از رزمایش 23 تن گوشت گرم در قالب بسته های پروتینی را آماده کرده تا در میان افراد هدف ذکر شده توزیع کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل به مشارکت این ستاد در کار های خیر عمرانی، اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و سلامت اشاره کرد و افزود: ساخت مدرسه، مسجد، توزیع بسته های معیشتی،بهداشتی و لوازم التحریر، ساخت واکسن، تهیه دارو های ضروری از جمله خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محسوب می شود که این اقدامات با هدف گره گشایی از مشکلات مردم و کشور انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 تن گوشت قرمز در میان بانوان باردار و شیرده توزیع شد

23 تن گوشت قرمز در میان بانوان باردار و شیرده توزیع شد