مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:302022-01-11بين الملل

تاکید امیرعبداللهیان بر انجام گفت وگوهای منطقه ای در جهت ثبات و استقرار منطقه


حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به دوحه سفر کرده است امروز پس از دیدار با امیر قطر، دو دور دیدار و گفتگو با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر وزیر امور خارجه قطر برگزار کرد و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به تبادل نظر پرداخت.

- حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به دوحه سفر کرده است امروز پس از دیدار با امیر قطر، دو دور دیدار و گفتگو با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر وزیر امور خارجه قطر برگزار کرد و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به اهمیت روابط دو کشور بر پایه همکاری های دوجانبه و منطقه ای، بر ضرورت گسترش ابعاد همکاری ها به ویژه در حوزه تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت ها و مزیت های جمهوری اسلامی ایران و هماهنگی در زمینه تبادل هیئت های عالی رتبه تاکید کرد.

امیر عبداللهیان با تاکید بر اولویت همسایگی از نگاه دولت سیزدهم، بر رویکرد ایران برای توسعه مناسبات با کشورهای منطقه و انجام گفتگوهای منطقه ای در جهت ثبات و استقرار منطقه تاکید و آن را مهم ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه قطر نیز در این دیدار با تشریح دیدگاه رهبری این کشور در زمینه تحکیم و توسعه روابط با جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امیرعبداللهیان بر انجام گفت وگوهای منطقه ای در جهت ثبات و استقرار منطقه

تاکید امیرعبداللهیان بر انجام گفت وگوهای منطقه ای در جهت ثبات و استقرار منطقه