مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:352022-01-11سياسي

بسیج رسانه به دنبال جریان سازی حول محور آرمان‎ های انقلاب است


رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: تلاش بسیج رسانه جریان سازی حول محور آرمان های انقلاب اسلامی است.

- با اشاره به سالروز تأسیس سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه همواره در تلاش بوده تا بتواند همگرایی و هم افزایی میان خبرنگاران در جهت جبهه انقلاب اسلامی را تقویت کند.

وی با بیان اینکه تقویت جبهه رسانه ای تراز انقلاب برای مبارزه با هجمه های رسانه ای دشمن از اهداف این سازمان است، عنوان کرد: ایجاد انسجام و تقویت نیروهای رسانه ای در راستای خط مقدم جبهه رسانه از اهداف اصلی این سازمان محسوب می شود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه نبرد امروز ما با دنیا نبرد ادراکی است، تاکید کرد: محور اصلی نبرد ادراکی با دشمن رسانه ها هستند و از این رو باید تلاش شود تا جبهه منسجمی در این نبرد تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه به دنبال جریان سازی حول محور آرمان های انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: خلأهای زیادی در حوزه رسانه در کشور وجود دارد و بسیج رسانه تلاش می کند تا این خلأ ها را با توجه به شرایط سخت نبرد با دشمن برطرف کند.

کشاورز با بیان اینکه بسترسازی برای نبرد فرهنگی و رسانه ای با دشمن یک هدف اصلی در این سازمان است، تاکید کرد: رسانه های استان قزوین باید سطح خود را فراتر از استان دیده و برای خود نقشی ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج رسانه به دنبال جریان سازی حول محور آرمان‎ های انقلاب است

بسیج رسانه به دنبال جریان سازی حول محور آرمان‎ های انقلاب است