مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:552022-01-11سياسي

تقویت جبهه فرهنگی رسانه ای انقلاب ضروری است


مدیر جدید مرکز رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی هرمزگان گفت: توجه و تقویت جبهه فرهنگی و رسانه ای انقلاب برای مواجهه با اقسام گوناگون جنگ نرم دشمن ضروری است.

- محمد علی پیوندی مدیر جدید مرکز رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در نبرد فرهنگی کنونی میان انقلاب اسلامی با جریان رسانه ای غرب، مهم ترین مسأله تمرکز بر تولید محتوای فاخر و روشنگرانه است.

وی با بیان این که تقویت بیش از پیش جبهه فرهنگی و رسانه ای انقلاب اسلامی اولویت اول مرکز رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان هرمزگان است، خاطرنشان کرد: رسانه های جریان استکبار به طور گسترده ای سعی در القای مفاهیم کاذب و غیرواقعی بر علیه جمهوری اسلامی در اذهان عمومی مردم هستند و رسانه ها با روشنگری به موقع می توانند نقش مهمی در این میدان ایفا کنند.

 مدیر جدید مرکز رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان هرمزگان ادامه داد: دشمن هر روز در جبهه باطل کار رسانه ای خود را قوی تر می کند و به قول قرآن کریم آنها در باطل خود متحد هستند و ما نیز باید با توکل بر خدا و با عزمی جدی و اراده ای راسخ، جبهه فرهنگی و رسانه ای انقلاب اسلامی را در مقابل شبیخون فرهنگی شیاطین بیش از پیش تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت جبهه فرهنگی رسانه ای انقلاب ضروری است

تقویت جبهه فرهنگی رسانه ای انقلاب ضروری است