مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:052022-01-11سياسي

سردار شکارچی: دست آمریکا در تمام ناامنی های دنیا هویدا است


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هر جا در کره خاکی ناامنی دیده می شود دست رژیم جنایتکار آمریکا در آن کاملا هویدا است، گفت: روی این کره خاکی نا امنی رخ نمی دهد مگر به پشتوانه و حمایت آمریکایی ها و چنین رژیم پلیدی شهید سلیمانی را قطعه قطعه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح امروز در آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در کرمان اظهار کرد: هنر، از دیدگاه اسلام شامل سه بخش هنر ارزشی مثل همین رویداد مهم که رقم زدید، هنر بی ارزشی و هنر ضد ارزش است.

وی گفت: از دیدگاه اسلام هنر ارزشی آن است که انسان را به آخرت نورانی و دستیابی به کمال هدایت کند و این هنر به دنیا ختم نمی شود بلکه بستری است برای دستیابی به قله های سعادت و کمال و بخشی از پاداش آن بسیار ناچیز و کمرنگ در این دنیا نصیب هنرمندان ارزشی می شود و اصل پاداش این هنر ذخیره آخرت و آن جا ثمره خواهد داد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: هنر بی ارزش؛ بی هدف و بی مقصدبوده، هدف گذاری آن نه در دنیا و نه در آخرت و معمولا هنر ضدارزش هنری است که مبانی و اصول و ارزش های دینی را هدف گیری و تضعیف می کند، حماسه های انسان ساز را کمرنگ می کند و حماسه سازان را تحقیر می کند و بر خلاف هنر ارزشی که مروج مکتب حماسه سازان است، هنر ضد ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شکارچی: دست آمریکا در تمام ناامنی های دنیا هویدا است

سردار شکارچی: دست آمریکا در تمام ناامنی های دنیا هویدا است