مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:252022-01-11فناوري

هشدار پلیس فتا درباره دانلود نرم افزار همراه بانک


دانلود نرم افزارهای همراه بانک را تنها را از سایت های اصلی بانک انجام دهید و به هیچ وجه برای خرید شارژ، انتقال وجه و یا هرگونه تراکنش مالی از طریق جستجو در سایت ها استفاده نکنید.

-  سرهنگ علی کسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در حوزه دانلود همراه بانک از منابع نامعتبر هشدار دارد و اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فناوری امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و با استفاده از روش های گوناگون همانند اینترنت بانک، همراه بانک و.

قابل دریافت است.

وی ادامه داد: در پی گسترش خدمات غیرحضوری برخی افراد سودجو اقدام به فریب کاربر و کلاهبرداری از افراد می کنند؛ بنابراین ضرورت دارد افراد همراه بانک را از منابع نامعتبر دانلود نکنند و با انجام این کار در دام کلاهبرداران گرفتار می شوند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک های جعلی که بدافزار هستند و با قرار دادن این نرم افزارها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه، کارت، سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با اقداماتی از جمله مجهز کردن تلفن همراه خود به نرم افزارهای ضد بدافزار معتبر و به روزرسانی رسانی مستمر آن ها و سیستم عامل و مرورگرهای وب و سایر نرم افزارهای گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا درباره دانلود نرم افزار همراه بانک

هشدار پلیس فتا درباره دانلود نرم افزار همراه بانک