مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:302022-01-11اقتصادي

7 گروه جهادی تخصص محور در سازمان بسیج اصناف فعالیت می کنند


مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای کمک به رفع فقر و محرومیت در مناطق کم برخوردار استان 7 گروه جهادی تخصص محور در بسیج اصناف سازماندهی شده که به شکل اردوهای جهادی یک روزه در مناطق محروم حضور پیدا می کنند و خدمات فنی و تخصصی به مردم ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد فراهانی ظهر امروز در حاشیه نشست هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف استان مرکزی با اشاره به تفاهم نامه جدید دولت با بسیج در راستای نظارت بر بازار اقلام اساسی اظهار کرد: تقویت تولید و صادرات کشور از مهمترین اولویت های بسیج اصناف و بسیج اصناف حامی تولیدکنندگان و واحدهای صنفی تولیدی است و رویکرد کلیه برنامه های بسیج اصناف حمایت و رفع موانع تولید در واحدهای صنفی می باشد.

وی افزود: در راستای کنترل و نظارت بر اقلام اساسی از تامین مواد اولیه و تولید تا توزیع اقلام اساسی تفاهم نامه کشوری دولت با سازمان بسیج انجام شده و بسج اصناف در این راستا با معرفی بازرسین بسیجی نقش آفرینی خواهد کرد.

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: بیش از 96 بازرس برای نظارت بر تامین، تولید و توزیع کالای اساسی در سطح استان معرفی و برای آنها کارت شناسایی صادر شده و در اختیار سازمان جهاد کشاورزی برای ارائه خدمت قرار گرفته اند و به محض احساس نیاز بازر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 گروه جهادی تخصص محور در سازمان بسیج اصناف فعالیت می کنند

7 گروه جهادی تخصص محور در سازمان بسیج اصناف فعالیت می کنند