مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:402022-01-11سياسي

توزیع 23 تن گوشت قرمز در مناطق کم برخوردار استان اردبیل


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل از توزیع 23 تن گوشت قرمز در میان بانوان باردار و شیرده مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی افتخاری عصر امروز در حاشیه مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان که در مسجد دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان به توزیع بسته های پروتیینی به بانوان شیرده و باردار در مناطق کم برخوردار استان که قبلا شناسایی شده اند، اختصاص یافته است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این مرحله از رزمایش 23 تن گوشت قرمز را در قالب بسته های پروتیینی آماده کرده تا در میان جامعه هدف مذکور توزیع کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل به مشارکت این ستاد در کارهای خیر عمرانی، اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و سلامت اشاره کرد و ادامه داد: ساخت مدرسه، مسجد، توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر، ساخت واکسن، تهیه داروهای ضروری از جمله خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده که این اقدامات با هدف گره گشایی از مشکلات مردم و کشور انجام می شود.

حمایت ستاد فرمان امام(ره) اردبیل از 1000 شغل خرد و خانگی افتخاری تصریح کرد: این ستاد در قالب طرح اشتغال، از 1000 شغل خرد و خانگی در سال 1400 حمایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 23 تن گوشت قرمز در مناطق کم برخوردار استان اردبیل

توزیع 23 تن گوشت قرمز در مناطق کم برخوردار استان اردبیل