مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 14:102022-01-11اقتصادي

نصف رینگ ساحلی لارک به پایان رسید/ تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری


رینگ 24 کیلومتری ساحلی به منظور دسترسی مردم و گردشگران به سواحل لارک در دست احداث است که تا کنون 12 کیلومتر آن تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی عصر امروز در جریان بازدید از جزیره لارک اظهار داشت: ظرفیت های گردشگری و جزیره لارک بی بدیل است؛ اما باید بر سرعت دهی زیرساخت های در دست احداث اقدام با هدف آمادگی بیشتر جزیره نشینان برای استقبال گردشگران و بهره مندی از مزایای فصول گردشگری بهره برد.

وی در جریان بازدید از عملیات احداث 15 کمپ اقامتی گفت: باید پیگیری برای تامین اعتبار و انجام تعهدات توسط دستگاه های مسوول با جدیت از سوی بخشدار انجام شود.

همچنین بازدید از کمپ سازه های کپری و چوبی ساخته شده و 9 کمپ تلفیقی چوب و سیمان در حال ساخت از دیگر برنامه های سفر محمدحسینی به جزیره لارک بود.

فرماندار قشم تکمیل زیرساخت های گردشگری را در راستای عمران و رونق جزیره عنوان و تصریح کرد: هر چه موجب نفع مردم و توسعه و اشتغال پایدار شود را با قدرت حمایت و پیگیری می کنیم.

در این سفر دهیار لارک با ارائه  گزارشی گفت: توسط دهیاری  8 کمپ کپری به ارزش 7میلیارد ریال، 8 کلبه و آلاچیق و 1سالن غذا خوری، 1آشپزخانه عمومی و 2چشمه سرویس بهداشتی عمومی جمعا با اعتبار 27 میلیارد ریال ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصف رینگ ساحلی لارک به پایان رسید/ تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری

نصف رینگ ساحلی لارک به پایان رسید/ تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری