مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 15:052022-01-11پزشكي

پایان شایعات: واکسن کرونا تاثیر جدی بر عادت ماهانه زنان ندارد


بر اساس این تحقیق تنها در برخی از زنان و فقط حدود یک روز تاخیر در شروع خونریزی ماهیانه پس از تزریق واکسن کرونا پیش می آید و آن هم موقتی است.

/ انجمن جهانی پزشکان زنان و نیز فدراسیون زنان و زایمان تغییرات کمتر از هشت روز در دوران عادت ماهیانه را نرمال ارزیابی می کنند - بر اساس این تحقیق تنها در برخی از زنان و فقط حدود یک روز تاخیر در شروع خونریزی ماهیانه پس از تزریق واکسن کرونا پیش می آید و آن هم موقتی است.

/ انجمن جهانی پزشکان زنان و نیز فدراسیون زنان و زایمان تغییرات کمتر از هشت روز در دوران عادت ماهیانه را نرمال ارزیابی می کنند نتایج یک تحقیق نشان داده که پس از تزریق واکسن کرونا تنها یک روز تاخیر در شروع خونریزی ماهانه زنان پیش می آید.

پیشتر شایعاتی مبنی بر به هم خوردن سیکل عادت ماهانه پس از تزریق واکسن منتشر شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدویچه وله؛ مجله تخصصی Obstetrics & Gynecology نتایج تحقیقی را منتشر کرده که نشان می دهد زنان در مجموع می توانند آسوده خیال باشند و شایعات درباره تاثیر واکسن کرونا بر عادت ماهانه را باورنکنند.

بر اساس این تحقیق تنها در برخی از زنان و فقط حدود یک روز تاخیر در شروع خونریزی ماهانه پس از تزریق واکسن کرونا پیش می آید و آن هم موقتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شایعات: واکسن کرونا تاثیر جدی بر عادت ماهانه زنان ندارد

پایان شایعات: واکسن کرونا تاثیر جدی بر عادت ماهانه زنان ندارد