مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 15:252022-01-11سياسي

ویژه برنامه شب خاطره عملیات «کربلای 5» در اراک برگزار می شود


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در راستای بازخوانی و روایت صحیح عملیات کربلای 5 و تبیین نقش استان مرکزی در این عملیات ویژه برنامه شب خاطره این عملیات برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  شب های عملیات کربلای 5 از شب های قدر انقلاب اسلامی بود و حماسه ها و اقدامات ماندگاری در این شب ها توسط رزمندگان اسلام خلق شده و رزمندگان با اجرای عملیات کربلای 5 اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: توکل بر خداوند متعال، تبعیت از ولایت و به کارگیری روحیه بسیجی مهمترین درس عملیات کربلای 5 است و رزمندگان اسلام با حضور مقتدرانه خود در عملیات کربلای 5 ضعف دشمنان را در برابر قدرت انقلاب اسلامی و ملت ایران اثبات کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: یکی از ضرورت های مهم در گام دوم انقلاب روایت هوشمندانه، واقع بینانه و هنرمندانه حماسه های دفاع مقدس برای نسل جوان است که در استان مرکزی برای تحقق این مسئله اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفته که یکی از آنها برگزاری ویژه برنامه های شب خاطره عملیات ها است که به مناسبت های مختلف انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه شب خاطره عملیات «کربلای 5» در اراک برگزار می شود

ویژه برنامه شب خاطره عملیات «کربلای 5» در اراک برگزار می شود