مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:052022-01-13سياسي

راهبردهای کمیسیون عمران برای توسعه جهانشهر یزد


عضو کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد از راهبردها و برنامه های کمیسیون عمران به منظور پیشبرد پروژه های شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد مهدی نیکونژاد در جمع خبرنگاران حوزه شهری، بابیان این که در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد نیز مانند سایر کمیسیونها، راهبردهای ضروری برای چهار سال آینده مشخص شده است، اظهار کرد: برنامه های راهبردی در بازدیدهای دوشنبه های شورای شهر احصاء و بعد از تعریف راهکار تدوین می شود.

وی افزود: این بازدید ها موجب می شود تا اعضا از نزدیک در جریان پیشرفت هر پروژه قرار گرفته و آنها به عنوان تسهیل گر می توانند روند تکمیل پروژه را سرعت بخشیده برای رفع نواقصی مانند کمبود بودجه اقدام کنند.

عضو کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: 22راهبرد اصلی برای کمیسیون عمران لحاظ شده که پس از تصویب در اختیار معاونت های متولی مانند معاونت معماری و شهرسازی قرار خواهد گرفت و از سال 1401 به مدت  چهار سال پیگیری خواهد شد.

نیکونژاد در ادامه با بیان این که در بازنگری طرح جامع شهری که سال 1401 از سوی مشاور به پایان می رسد تعیین کاربری ها گنجانده خواهد شد، تصریح کرد: تعامل با سازمان نظام مهندسی برای تسریع در اخذ پرونده از سوی شهروندان و جابه جایی خط آهن یزد که موجب تقسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای کمیسیون عمران برای توسعه جهانشهر یزد

راهبردهای کمیسیون عمران برای توسعه جهانشهر یزد