مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:052022-01-13اقتصادي

مدیرعامل جدید سایپا کیست؟


به دنبال تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محمدعلی تیموری جایگرین سیدجواد سلیمانی در سمت مدیر عاملی دومین خودروساز بزرگ کشور شده است؛ وی سابقه 25 سال حضور در صنعت خودرو دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر دیروز (چهارشنبه 22 دی ماه) سید جوادسلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از قریب به چهار سال مدیریت این گروه خودروسازی، با اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و اعضای مجموعه سایپا خداحافظی کرد و جای خود را به محمد علی تیموری داد.

محمدعلی تیموری که با تصمیم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا به عنوان مدیرعامل این گروه صنعتی منصوب شده است، دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی در رشته مدیریت صنعتی و دارای کارشناسی ارشد MBA است.

وی که 25 سال سابقه حضور در ایران خودرو و سایپا را دارد، در سال 1375 در گروه صنعتی ایران خودرو در بخش مدیریت نوین با اجرای استقرار سیستم های کیفیت با رویکرد کاهش قیمت، تحویل به موقع و بهره وری فعالیت خود را آغاز کرد.

سپس عناوینی همچون معاونت کیفیت مگاموتور سایپا، مدیرعاملی/ هیئت مدیره در شرکت های گروه سایپا، موتورسازی، گیربکس سازی، اکسل سازی و قطعه سازی، خدمات پس از فروش را در کارنامه فعالیت صنعتی خود ثبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید سایپا کیست؟

مدیرعامل جدید سایپا کیست؟