مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:052022-01-13سياسي

رییس جمهور: تمام درخواست های مردم سیل زده هرمزگان را بررسی می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی لحظاتی پیش با حضور در جمع مردم هشتبندی میناب،اظهار داشت: بخشی از درخواست ها شخصی و برخی دیگر مربوط به مسایل عمران ، - رییس جمهو با تاکید بر تلاش همه مدیران برای رفع مشکلات مردم گفت: همه درخواست های مردم سیل زده هرمزگان را مورد به مورد بررسی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سید ابراهیم رییسی لحظاتی پیش با حضور در جمع مردم هشتبندی میناب،اظهار داشت: بخشی از درخواست ها شخصی و برخی دیگر مربوط به مسایل عمران ، تقسیمات کشوری، جاده سازی و دیگر موارد بود که همه اینها از سوی مدیران دولت بررسی و تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این منطقه، افزود: مایه افتخار بنده و همکارانم است که در جمع شمار مردم غیور و پرتلاش و با روحیه انقلابی که زن و مردتان پا به پای هم برای رفع مشکلات تلاش می کنید، حضور دارم.

رییس جمهور کشورمان تاکید کرد: افتخار ما در دولت این است که خدمتگزار شما باشیم و برای رفع مشکلاتتان تلاش کنیم.

سیل ویرانگر روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته تمام مناطق هرمزگان را در برگرفت و خسارت های فراوانی به زیر ساخت ها شامل آب برق مخابرات، راه پل ها واحدهای مسکونی و کشاورزی وارد کرد که بیشترین خسارت در بخش توکهور و هشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: تمام درخواست های مردم سیل زده هرمزگان را بررسی می کنیم

رییس جمهور: تمام درخواست های مردم سیل زده هرمزگان را بررسی می کنیم