موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:302022-01-13حوادث

اظهارات دردناک زن شکنجه دیده در محاکمه شوهر


اولین جلسه رسیدگی به پرونده ضرب و جرح و قطع عضو یک زن از سوی شوهرش در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، این زن که اشرف حسینی نام دارد، آذر سال گذشته به دست شوهرش مورد ضرب و جرح قرار گرفت و یک دستش از مچ قطع شد و بینایی یک چشمش را هم از دست داد.

او پیش از این در گفت وگو با شرق جزییات خشونت شوهرش را توضیح داده و گفته بود در 27 سال زندگی مشترک با همسرش چطور مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

این زن که لیسانس حقوق دارد و کارمند یک نهاد رسمی است، به دلیل جراحات وارده بر بدنش یک سال است که در مرخصی استعلاجی به سر می برد و هنوز نتوانسته با وضعیت جدیدش کنار بیاید.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده شد.

نماینده دادستان که در جلسه دادگاه حاضر بود، کیفرخواست علیه متهم را قرائت کرد و گفت: متهم محسن 56 ساله از 10 آذر سال گذشته به جرم توهین به مقدسات و شروع به قتل و قطع عضو اشرف حسینی همسرش متهم و بازداشت است.

متهم با واردکردن ضربات قمه دست ساز خودش اقدام به قطع تاندون های دست شاکی و قطع انگشتان دست او کرده و ضربات دیگری نیز بر سر و صورت و چشم او وارد کرده است و در نهایت با توجه به اینکه تصور می کرده اشرف فوت شده، او را رها کرده و به وارد کردن ضربات اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات دردناک زن شکنجه دیده در محاکمه شوهر

اظهارات دردناک زن شکنجه دیده در محاکمه شوهر