مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:402022-01-13حوادث

همکاری 2 نفر با بخشدار سابق خاوران در ارتشا و اختلاس


2 نفر در مراودات بخشدار سابق خاوران همکاری داشته اند که حکم جلب آن ها توسط بازپرس شعبه صادر شده و تحت تعقیب قرار دارند و تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، داریوش قاسمی زاده رییس دادگستری شهرستان ری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به دستگیری بخشدار سابق خاوران اظهار کرد: جرم اصلی بخشدار سابق خاوران؛ ارتشاء، اختلاس، جعل، فاکتور سازی، مدرک سازی و برداشت وجوهات است.

وی گفت: بر اساس یافته های این پرونده، بخشدار سابق خاوران در مراودات 2 همدست داشته که یک نفر از بستگان و یک نفر نیز به واسطه ارتباط کاری بوده است لذا حکم جلب آن ها نیز توسط بازپرس شعبه صادر شده و تحت تعقیب قرار دارند.

رییس دادگستری شهرستان ری با اشاره به فاکتور سازی های مختلف افزود: بر اساس مدارک موجود مشخص شده در یک روز 60 فقره فاکتور به منظور پرداخت بهای سوخت برای خودروهای بخشداری به میزان هر فاکتور 40 لیتر صادر شده که میزان صدور فاکتور با توجه به تجهیزات موجود در بخشداری نشانگر فاکتور سازی است.

قاسمی زاده در ادامه تصریح کرد: در بخش بعدی تخلفات صدور فاکتور 35 میلیون تومانی در زمینه مجتمع اقامتی در یکی از استان ها صورت گرفته و این در حالی است که مجتمع های اقامتی مربوط به استانداری یا وزارت کشور بوده و هزینه اقامت در آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 2 نفر با بخشدار سابق خاوران در ارتشا و اختلاس

همکاری 2 نفر با بخشدار سابق خاوران در ارتشا و اختلاس