مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 15:052022-01-13سياسي

فاصله از اصول انقلاب عامل بروز مشکلات/ ضرورت جبران کم کاری ها


فاصله گرفتن از اصول و اهداف انقلاب اسلامی در سال های گذشته باعث بروز مشکلات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر پنجشنبه سید محمد حسینی در یادواره، شهدای روحانی شهرستان نهاوند در مکان مصلی شهرستان نهاوند گفت: تاریخ انقلاب و شهدا باید تبیین شود تا منافقین و ضد انقلاب نتواند واقعیت را وارونه جلوه دهند و خود را مدافع حقوق بشر معرفی کنند در حالی که بزرگترین جنایت ها را انجام داده اند.

وی اظهار داشت: شهدای روحانی در دو جبهه علم و رزم مجاهدت و تلاش داشتند و با روحیه انقلابی و جهادی در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور فعال داشتند.

وی به 17 شهید روحانی نهاوند اشاره کرد و گفت: شهیدان آیت الله قدوسی و حیدری نمونه های بارز شهدای روحانی هستند که یار صادق امام راحل و نهضت انقلاب اسلامی بودند و با تأسیس مدرسه حقانی برای آینده نظام اسلامی کادر سازی کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه به ویژگی های شهید آیت الله حیدری اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان همواره مورد وثوق امام راحل بودند که در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی با خدمات ارزنده ماندگار شد و همزمان امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: از افتخارات مردم نهاوند روحانی شهید حیدری است که نماینده نهاوند، قاضی و امام جمعه این شهرستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله از اصول انقلاب عامل بروز مشکلات/ ضرورت جبران کم کاری ها

فاصله از اصول انقلاب عامل بروز مشکلات/ ضرورت جبران کم کاری ها