مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 15:452022-01-13سياسي

صنایع پایین دستی در مهر و لامرد راه اندازی شود


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید صنایع پایین دستی در این دو شهرستان شکل بگیرد و سرمایه گذاران تشویق و ترغیب شوند.

- سید موسی موسوی پنج شنبه 23 دی در مراسم جشن تکمیل ظرفیت آلومینیوم جنوب با بیان اینکه امروز اتفاق بزرگی رخ داده است، اظهار کرد: بدون اغراق منطقه لامرد یک عسلویه در خشکی و عسلویه دوم معدنی است.

او با بیان اینکه اینجا بزرگترین حوزه گازی بعد از عسلویه است، گفت: این منطقه به لحاظ راه های دسترسی در حال پیشرفت است و کریدور لامرد و پارسیان عملا انجام می گیرد، راه های ارتباطی با دیگر شهرستان ها از جمله خنج نیز در دست اقدام است.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه انتقال آب نیز عملیات اجرایی آن در حال اجرا است، افزود: با عملیات انتقال آب، آب مورد نیاز صنعت و شرب دو شهرستان تامین می شود.

موسوی با بیان اینکه تقاضای ما این است که نگاه ملی به این منطقه شود، چراکه ارزش سرمایه گذاری را دارد، عنوان کرد: نمایندگان استان کمک کنند که این نگاه ملی به منطقه شکل بگیرد همچنین صنایع پایین دستی باید در این مناطق شکل بگیرد و سرمایه گذاران تشویق و ترغیب شوند.

او با بیان اینکه برای تامین خوراک این منطقه نیز نیازمند کمک است، عنوان کرد: سرمایه گذارانی هستند که زمین خریدند و هیچ مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع پایین دستی در مهر و لامرد راه اندازی شود

صنایع پایین دستی در مهر و لامرد راه اندازی شود