مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 16:102022-01-13بين الملل

سیسی: منطقه به دلیل دخالت دیگران هزینه سنگینی را پرداخت کرد


رییس جمهوری مصر با اشاره به اینکه تغییر با زور به تخریبی ختم می شود که مهار آن دشوار است، تاکید کرد: منطقه به دلیل دخالت دیگران در امورش هزینه سنگینی را متحمل شد.

- رییس جمهوری مصر با اشاره به اینکه تغییر با زور به تخریبی ختم می شود که مهار آن دشوار است، تاکید کرد: منطقه به دلیل دخالت دیگران در امورش هزینه سنگینی را متحمل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر اظهار کرد: مصر در اواخر سال 2011 از خطر فروپاشی و تبدیل شدن به کشور پناهجویان همانند برخی کشورهای منطقه که هنوز درگیر بحران ها و کشمکش ها هستند و ساکنان آنها مجبور شدند به خارج پناه ببرند، نجات یافت.

سیسی با اشاره به اینکه تغییر با زور به تخریبی ختم می شود که مهار آن دشوار است، تاکید کرد: منطقه هزینه سنگینی را به دلیل دخالت های دیگران در امورش متحمل شد.

رییس جمهوری مصر در نشست مسؤولیت بین المللی بازسازی مناطق پس از درگیری ها در شهر شرم الشیخ بر لزوم توقف درگیری ها در تمامی مناطق جهان پیش از اندیشیدن به طرح های بازسازی تاکید کرد.

او در ادامه آمادگی مصر برای مشارکت مثبت و سازنده در حل بحران یمن را اعلام و تاکید کرد: مصر هرگز در امور دیگر کشورها دخالت نخواهد کرد؛ اما همواره برای همکاری جهت سازندگی و بازسازی آماده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی: منطقه به دلیل دخالت دیگران هزینه سنگینی را پرداخت کرد

سیسی: منطقه به دلیل دخالت دیگران هزینه سنگینی را پرداخت کرد