مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 16:202022-01-13پزشكي

تغذیه سالم باید اشاعه یابد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: باید جلوی تولید بیماری را با اشاعه زندگی سالم و تغذیه مناسب بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: این تغییر و تحولات در مسئولیت ها امری طبیعی است اما شایسته است مدیران و مسئولان جدید با راهکاری مناسب تلاش کنند تا از مدت کوتاه مسئولیت در جهت حل مشکلات و گره گشایی از نارسایی های جامعه قدم های مؤثری را بردارند.

وی تولید بیماری را ابزار تهدیدکننده برای بیمارستان ها، جامعه پرستاری، پزشکی و مجموعه درمانی توصیف کرد و گفت: باید در همه ابعاد راهکارهای زندگی سالم و زیست مناسب برای مردم تبیین شود تا جلوی بیماری گرفته شده و ارتقا سلامت افراد جامعه را شاهد باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: اگر نانوا در تولید نان و سایر افراد در تأمین نیازمندی مردم حرکت درست و صحیحی را داشته باشند و دانشگاه علوم پزشکی نیز به شکل درست الگوی تغذیه و زیست سالم را تبیین کنند، ما با کمترین دغدغه در حوزه تولید بیماری روبه رو خواهیم شد.

قاسمیان نمونه این موضوع را آموزش ساده در حفظ بهداشت دهان و دندان و همچنین خواب مناسب و تغذیه مطلوب با غذاهای سالم و مقوی اعلام کرد و افزود: ما نباید از افزایش بیماران و ارائه آمار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغذیه سالم باید اشاعه یابد

تغذیه سالم باید اشاعه یابد